19 Ekim 2013 Cumartesi

Sucuklu Omlet


HERKESE İYİ PAZARLAR...

Güzel bir haftasonu, lezzetli bir kahvaltıyla başlasın...

Malzemeler:

3 tane yumurta
yarım çay bardağı süt
1 yemek kaşığı un
sucuk
peynir rendesi (kaşar veya tulum)
bir tutam maydanoz (ince kıyılmış)
2-3 yemek kaşığı zeytinyağ

Hazırlanışı:

Sucukları istediğiniz şekilde doğrayın. Diğer malzemelerin hepsini bir kapta iyice çırpın. Tavaya zeytinyağ ve sucukları alıp, arkalı önlü hafif kızartın. Üzerlerine yumurtalı karışımı döküp, tavanın kapağını kapatın. Kısık ateşte pişirin. Omletiniz servise hazır. Afiyet olsun...



Püf Noktası:

Omlete un koymamız daha çabuk toparlanıp, kıvam almasını sağlar. Ama ölçüsünü fazla kaçırmamak kaydıyla, sonra krep olur:)

Malzeme listesinde sucuk ve peynir için ölçü belirtmedim. Siz damak zevkinize göre ayarlayabilirsiniz.

Ben peynirleri rendelemedim küçük küpler şeklinde doğrayıp kullandım. Bu şekilde de deneyebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler

 

Pınarla Doydum Template by Ipietoon Cute Blog Design