3 Ekim 2013 Perşembe

Kış Hazırlığı

Merhabalar.. Sizin evlerde kış hazırlıkları bitti mi?? Bizim evde bitti. Geçen hafta son olarak biberlerimi de koydum dolaba. Kışın yapacağım yemeklere, pilavlara, menemene lezzet katmak için hazırlar. Taze biberleri bu şekilde saklamak kışın büyük kolaylık sağlıyor. Sizlerle de paylaşmak istedim. Henüz yapmayanlar varsa acele etsinler...

Malzemeler:

Kırmızı biber
Yeşil biber
Buzdolabı poşeti

Hazırlanışı:

Biberleri yıkayıp temizledikten sonra iyice kurutalım. Kuruyan biberleri küçük küçük doğrayıp, uygun miktarlarda poşetleyelim. Poşetlerin havasını alıp, ağızlarını bağladıktan sonra dondurucuya kaldırabiliriz.

Püf Noktası:

Ben biberlerin bir kısmını boyuna ikiye üçe bölüp dondurdum. Bunları da kızartma yaparak kullanıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler

 

Pınarla Doydum Template by Ipietoon Cute Blog Design