17 Ağustos 2013 Cumartesi

Pirinç Salatası

6 kişilik

Malzemeler:

Yarım su bardağı pirinç
Yarım demet dereotu
Çeyrek demet maydanoz
1 adet kırmızı biber
1 adet havuç
yarım tatlı kaşığı sumak
1 yemek kaşığı nar ekşisi
zeytinyağ
tuz

Hazırlanışı:

İlk olarak pirinci lapa olmayacak şekilde suda haşlayalım. Yumuşayan pirinçlerin kalan suyunu süzüp karıştırma kabına alalım. Havucu rendeleyip, diğer malzemeleri de küçük küçük doğrayıp pirinçlere ilave edelim. Son olarak tuz, sumak, nar ekşisi ve zeytinyağını da ilave ederek salatayı karıştırıp servis tabağına alabiliriz.
Afiyet olsun...


Püf Noktası:

Ben bu salatayı hazırlarken bir gün önceden kalan pilavımı kullandım. Kalan pilavları değerlendirmek için son derece lezzetli bir tarif. Ayrıca kabul günleriniz içinde değişik bir salata olacağını düşünüyorum...

4 yorum:

  1. Ben tarifinizi uyguladım ,çok lezzetli oldu, meze yaptık.Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. Farklı ve güzel bir tarif ellerinize sağlık ☺☺☺

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler

 

Pınarla Doydum Template by Ipietoon Cute Blog Design