5 Eylül 2013 Perşembe

Meyve Rüyası

Malzemeler:

1 litre süt
1su bardağı un
1 su bardağı şeker
1 paket krem şanti
Yarım su bardağı süt
1paket damla sakızı aromalı vanilya


Üzeri İçin:

1 paket hazır meyve sosu
1 su bardağı su
Renkli pasta süsü


Hazırlanışı:

Süt, un ve şekeri tencereye alıp sürekli karıştırarak pişirelim. Tencereyi ocaktan alıp, içine vanilyayı ekleyip mikserle çırparak muhallebinin ılımasını sağlayalım.
Krem şantiyi yarım bardak sütle çırpıp muhallebiye ilave edelim. 5 dakika daha birlikte çırptıktan sonra muhallebiyi kaselere paylaştıralım ve soğumaya bırakalım.
Hazır meyve sosunu (ben kenton çilek sosunu kullandım) 1 bardak suyla pişirip çırpma teliyle çırparak soğutup muhallebilerin üzerine paylaştıralım. Son olarak tatlımızı renkli şekerelerle süsleyip soğuttuktan sonra servis edebiliriz. Afiyet olsun....

Püf Noktası:

Ben tatlımı hazırladığım sırada sos olarak kullanabileceğim meyvem yoktu. Hazır sos kullandım. Siz isterseniz çilek, kivi veya şeftaliyi pudra şekeriyle blenderda ezip sos olarak kullanabilirsiniz. Ölçüsünü yarım kilo çilek için 3 tatlı kaşığı pudra şekeri olarak ayarlayabilirsiniz.
Krem şantiyi çırptığımız süt miktarı çok az olduğu için, mikser değil mutlaka blender kullanın ki sizin mutfağınızda benimki gibi şantiye doymasın :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

İzleyiciler

 

Pınarla Doydum Template by Ipietoon Cute Blog Design